thoughts.

I lördags satt jag ute på en bar med några vänner.
Det pratades glatt och stämningen var bra.
Jag trivs bra med dem.
Men ändå försvann jag iväg en stund när jag tittade ut genom fönstret och tankarna kom.
Är jag dum i huvudet som sumpar en strålande chans att vara lycklig?
Eller är jag smart som följer min magkänsla.

Som jag sa till en vän som var nere härom dagen:
"Man ska alltid göra det som känns rätt i magen.
Skulle man ångra sig så har man iaf gjort vad man trott var rätt.
Följer man inte sin magkänsla och sedan ångrar sig så har man lite att trösta sig med."
För trots allt: det som känns rätt i magen är det som är rätt, iaf för stunden.

Ändå är det tufft att stiga upp ur sängen på morgonen och inte längre ha något datum att längta till då vi ska ses igen.
Det känns konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0