Jag vet att du har tänkt, men berätta hur du mår.

Jag blir tom men ändå så fylld
När jag läser om hur du mår.
Hur jag får dig att må.
Tom på ord men fylld av tankar.
Jag vill viska till dig och säga att jag är ledsen.
Ledsen över hur allt blev.
Jag vill få dig att känna dig trygg igen.
Jag vill att du ska veta att jag är stolt över dig.
Och att du inte gjorde något fel.
Du var precis den jag behövde.
Jag behöver dig fortfarande.
Men jag behöver tid och rum.
Jag behöver få växa som person.
Jag behöver komma ut och leva livet och ha kul.
På egen hand.
Jag behöver känna att jag klarar av det själv.

Förlåt för att jag sårat dig.
Du ska veta att jag fortfarande älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0