I just don't belong here.

Ikväll var jag på bio med Felicia.
Hon fick det i födelsedagspresent av mig så nu var det dags att utnyttja det.
Vi var lite småtöntiga och såg High school musical 3.
Och jag kom fram till att det är nog något seriöst fel på mig.
Men jag skyller det också lite på det som antagligen är förkylning.
För hur förklarar jag annars att jag blev tårögd till HSM3 men inte till The notebook?
HSM3 var väl som de andra HSM, inte speciellt bra men ändå såna som man kan se om och om igen.
Men inte hade jag tackat nej till att vara med i en av filmerna.
Jag insåg dock ikväll att jag nog har somnat till tvåan när jag har sett den.
För jag har ingen aning om vad som hände efter de första tio minutrarna av den.
Det är väl inte så ovanligt att jag somnat till någon film dock, haha.

Nä, nu ska jag sova strax för jag måste försöka få en normal dygnsrytm.
Och imorgon ska jag bjuda mamma på lunch och sen ska jag fika med Jennie.
Det är alla mina planer för imorgon.
Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0