Du är resan som jag velat ska ta fart.

Nu är det bara två månader kvar tills jag bor i Odense.
Jag längtar faktiskt sjukt mycket nu.
Det är ett äventyr som jag tror kommer få mig att växa sjukt mycket som person.
Och som jag tror att jag kommer ha sjukt kul under.
Samtidigt känns det sjukt tomt att lämna allt här hemma.
Även om jag kommer komma och hälsa på så kommer det inte vara här jag har alla mina saker.
Jag kommer ha ett annat liv en någon annanstans.
Jag kommer ha två liv.
Fast inte på ett schritzosätt (hur stavas det - schritzofren?)
Schizofren var det visst det stavades,.
Så har man lärt sig deet.
Fast jag kommer omöjligt komma ihåg att dte är så det stavas.
Men då kan jag alltid leta i min blogg iaf.
Där ser ni, min blogg kan vara lärorik också.
Det var nåt nytt!

Nä nu ska jag snyta ut lite mer hjärnceller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0