Sur.

Jag är sur.
Jag fick VG på min Idéhistorie-uppsats.
Vad var anledningen?
Jo, att jag hade vissa brister i upplägget av en vetenskaplig uppsats.
Men det som faktiskt hade med idéhistoria hade han inget dåligt att säga om.
Va fan!
Om det är en kurs i idéhistoria så är det väl också det som ska betygsättas?
Inte hur fan jag skriver min första vetenskapliga uppsats!
Och jag som tom tycker att Pelle är en bra lärare.
Men det är så fult att betygsätta saker som kursen inte går ut på.

Balen i torsdags var mysig.
Det var en väldigt lyckad kväll.
Jag är nöjd även om jag är ledsen över att jag fick sticka därifrån mycket tidigare än alla andra för att jag hade svinont i magen.
Halva tiden jag var där gick dessutom åt till att kvida och gråta utanför slottet pga min jävla mage.
Så min kväll avslutades på akuten i balklänning.
Klockan sju var jag hemma istället.
Och jag fick ingen diagnos heller.
Bara veta att dte inte var akut.
Och att jag antagligen har en känslig mage och känsliga tarmar.
Men läkaren var väldigt snäll.
Men satan vad det ska ta tid på akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0