No need.

Den senaste tiden har jag misst suget efter att blogga.
Jag har inget att skriva om känns det som men kanske händer just precis för mycket för attskriva om allt just nu.
Jag har iaf ingen lust alls att skriva.
Jag känner helt enkelt inte för det.
Mina drömmar om att bli läkare känns närmre än på länge sedan jag fick kallelse till intagningsprov i Odense.
Det kommer dock vara en massa människor som skriver det och jag har oerhört liten chans att komma med.
Men drömmarna känns närmre iaf.
Detta trots att jag har misslyckats på de senaste proven och det känns som att jag ligger väldigt, väldigt långt ifrån 20,0 just nu.
Jag hatar det faktum att så mycket hänger på ett enda prov och att alla de där avgörande proven ska komma på en och samma gång.
Jag hatar pressen som kommer och att inte ha tid att varva ner.
Jag längtar till sommaren.
Jag längtar till när jag och Jocke bor ihop och vi kan träffas oftare än varannan helg.
Jag längtar till då alla mina nuvarande drömmar går i uppfyllelse och jag kan fantisera ihop nya.
Jag längtar till då man kan ta en paus och koppla av på riktigt.
Fast jag undrar när det kommer ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0