Hot stuff.

Jag har ont i ryggen.
Igår hade jag svinont fram till fyra ungefär.
Vid fyra blev det bättre och jag kunde fungera hyfsat.
Innen dess var det inte kul.
Jag tog tom alvedon.
Då är det illa.
Men jag kunde ändå fungera sen så jag stack och jobbade och sen stack jag ut med My.
Det var riktigt kul igår faktiskt.
Många lustiga händelser och härlig stämning.
Det var en väldigt bra utgång.

Idag skulle jag jobbat långpass men jag fick det bortbytt så jag ska börja halv fem istället.
Det blir ändå en del timmar men jag klarar nog det.
Imorgon är jag helt ledig vad jag vet än så länge och det ska jag utnyttja till att plugga.
Duktigt va?
Jag behöver verkligen plugga så jag hoppas att jag har lite diciplin imorgon iaf.

Nu ska jag nog försöka fräscha upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0