Miss you like crazy.

Har lämnat av pojkvännen min på stationen idag.
Han åkte redan kvart över nio.
Känslan man får dagen innan han ska åka hem är aldrig rolig.
Redan då början man känna av saknaden som kommer riktigt när han har åkt.
Han är en person jag kan spendera hur mycket tid som helst med utan några problem alls.
Det är skönt.
så nu sitter han på tåget hem.
På tåget som tar honom flera timmar ifrån mig.
Och inte vet jag när vi ses igen.
Min högskolprovsförberedande kurs tar rätt mycket tid just nu.
Även en del helger.
Men jag ska försöka lösa det på nåt sätt.

Jag startade datorn idag för att hålla på med mina ansökningar till Danmark.
Det är klurigt med ansökningar.
Jag tror att jag har fått med det som ska vara med nu.
Så nu ska jag fylla i det digitalt och skriva ut det.
Vet inte hur lönt det är för mig att söka i kvot 2 dock.
Fast det kan ju inte skada.
Jag tycker att jag förtjänar en plats.
Men det gör nog de flesta som söker in.
Och inte vet jag om jag har någon speciell merit eller något speciellt att skriva i min ansökan till kvot 2.
Jag vet att jag vill bli läkare.
Även om hoppet att bli det har börjat slakna lite.
Verkligheten har väl börjat ta sitt grepp om mig mer och mer nu för tiden.
Men att söka skadar ju aldrig
Så det är danska ansökningar denna helgen och sen ska jag väl försöka få ihop de svenska ansökningarna nästa helg eller nåt.
Det är inte lika bråttom med dem.
Men man behöver ju inte alltid vara ute i sista sekund.
Även om jag är väldigt, väldigt duktig på att vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0