The big apple.

Om en vecka är jag i NY.
Snacka om efterlängtat.
Speciellt efter idag.
Det var ett helvete på jobb idag.
Och jag skulle inte ens ha jobbat idag.
Idag skulle ha varit min lediga dag men jag kunde inte tack nej till ett kort pass.
Som blev lite längre än planerat men ändå.
Det var helt kaos på jobb och inte alls kul att jobba.
Och jag är helt slut nu.
Såhär trött har jag itne varit på länge.
Ska nog slänga mig i sängen och läsa lite strax.
Kanske somnar till lite då men vad gör det.
Jag måste börja packa lite idag också dock.
Inför NY-resan.
Måste slänga allt jag nehöver ha tvättat tills dess i tvätten idag.
Elelr ja, jag bör göra det.
För jag jobbar hela veckan fram till söndag.
Ja, söndag är min första lediga dag på länge.
Jag kommer ha jobbat tio dagar i sträck när jag är färdigjobbad på lördag.
Och lördag har jag dessutom långpass på.
Så det lär bli en skön söndag.
På söndag ska jag bara slappa och packa.
Så ja, så ser min veckaplanering ut:
Jobbe, packa, sova, jobba, sova, packa, jobba, jobba, sova osv.
Och försöka få min störda telefon att funka igen.
Som strular som tusan nu.
Jag fattar inte vad det är för fel på den men nåt är det.
Och störigt är det.
Men nu är jag för trött för att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0