I'm here!

Har varit helt off i lite mer än en vecka nu.
Förlåt.
Det har varit fullt upp hela tiden.
Jocke kom ner till min student även om han sa att han inte skulle det.
Överaskade mig i bilen på väg hem från flaket genom att lägga handen på min axel.
Det var väldigt överaskande faktiskt.
Sedan dess har jag haft att göra hela tiden.
Det är därför uppdateringen har varit väldigt seg.
Men nu sitter jag vid min nya Laptop (Ja, jag fick en laptop i studentpresent!) och skriver.

Är lite smått nervös nu också inför en sak imorgon.
Vad för sak skriver jag itne idag.
Kanske imorgon, kanske om en vecka, kanske aldrig.
Men förmodligen någon gång.

Om en och en halv vecka drar jag till New York City föresten.
Snacka om nice!
Längtar sjukt mycket.
Ska bli så himla kul.
Och där, där ska det shoppas!
Men fram tills dess är det jobb, jobb och ytterligare jobb.
Har stänging tre dagar i rad nu.
Kul, kul och kul.
Verkligen.
Så det lär inte bli så intensiv uppdatering ett tag framåt heller.
Sorry.
Men vem vet, det kanske dyker upp et litet inlägg här när ni minst väntar det.

Tills dess, som det heter i Danmark, Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0