Dålig uppdatering.

Jag hinner inte skriva alls mycket här nu.
Livet är lite hektiskt just nu.
Om fyra dagar tar jag studenten och det är en del grejer som ska fixas inför den.
Och så är det ju några studentskivor att gå på innan min egna.
Helgen som varit har gått sjukt snabbt.
Men jag har också haft sjukt kul.
Igår skrev jag Cae-prov, jobbade tio timamr och stack sedan ut och dansade efter förfest hos Julia.
Jag hade grymt kul.
Verkligen skitkul.
Jag var hemma vid sex på morgonen och gick och la mig direkt.
Vid tio vaknade jag pigg.
Vilket har gjort att jag har varit astrött nu ikväll när jag var på kalas.
Den tydligaste tecknet på att jag hade kul igår är nog dock min träningsvärk i både ben och mage.
Jag måste ha dansat som tusan om det ger mig träningsvärk i magen!
Fötterna haar inte arit så glada idag heller.
Men vem bryr sig?
Jag har haft en sjukt bra helg och jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0