Vinna eller försvinna.

Funderar på att lägga ner bloggen nästan.
Hinner nästan aldrig uppdatera den.
Och när jag väl har tid så är jag för trött för att orka.
Eller har ingen aning om vad jag ska skriva.
Dessutom behövde jag bloggen mer innan.
Gick ju över till bloggen från att ha skrivit dagbok.
Men nu är det liksom - segt.
Jag är seg.
Och har fullt upp hela tiden känns det som.
Och är alltid trött.
Typ iaf.
Men jag ska inte lägga ner den än.
Jag hinner nog blogga en del på tåget till Jocke på torsdag iaf.
Då kan jag se till att fp upp någon NY-bild också.
För nu har jag dem på datorn.
Och en del är sjukt snygga faktiskt.
Lite stolt blir jag.
Fast det var nog motivet som gjorde bilden bra och inte fotografen.
Men skit samma.
De blev snygga iaf.

Nu ska jag sova iaf efter att ha haft långpass.
Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0