Långpass.

Denna veckan kommer jag ha haft fyra långpass, en stängning och ett lunchpass.
Det blir en del timmar.
Det är ju bra.
TRöttsamt men bra.
För timmarna blir till pengar.
Och pengar är bra.
Men fritid är lite skönt bland.
Även om fritid för mig nu under sommaren har inneburit att vara hemma och bara slöa nästan hela tiden.
Eftersom att min fritid är typ efter tio på kvällen eller innan tolv på förmiddagen.
Det är svårt att hinna med annat när man jobbar tycker jag.
Ja, träningen har inte direkt tagit fart.
Det borde den.
Men nu ska det bli sallad på jobb.
Kanske lite förrätt imorgon eftersom det ju är lördag.
Om jag springer mycket och är hungrig.
(Vem försöker jag lura?! Även om jag vet att jag borde låta bli förrätten så kommer jag inte. Jag är svag för friterade saker.)
Ah, jag går iaf en massa på jobb och det är iaf lite träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0