I <3 NY.

Tillbaka från NY.
Efter en veckas boende mitt på Manhattan.
Snacka om att det är tyst i lilla Malmö.
Snacka om att det är lite trafik här.
Snacka om att det är dyrt att handla här.

Jag har handlat en hel del I NY.
Det var väldigt billigt där.
Handlade Converse för 90 kronor.
Det är billigt tycker jag.
Och en hel del annat också.
Jag är nöjd med mina inköp.

Kommer lägga upp bilder snart.
Men de finns på pappas dator i nuläget så det får bli senare.
Just nu är jag mest bara trött.
Har knappt sovit nåt inatt på flyget.
Så jag ska lägga mig i tid idag kan jag lova.
Imorgon ska jag jobba igen.
Det ska väl bli, ehm, kul.
Jag är inte så sugen på att jobba just nu.
Men det går förhoppningsvis bra imorgon.
Idag är jag mest bara seg.
Men jag ska inte sova nu.
Det är inte bra för dygnsrytmen.
Och jag tror inte jag hade kunnat somna så lätt nu ändå.
Är inte så sömnig.
Mest bara trött.

Som sagt kommer bilder och annat sen när jag har fixat det.
Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0