When you find me there.

Idag höll jag på att sömna i skolan.
Satt och läste vid datorn och blev trött somtusan.
När jag vände mig om och skulle klaga lite hos Anna märkte jag att jag inte fick nåt svar.
För Anna sov redan.
Hon blev sedan väckt av en lärare.
Det var lite skojsigt hela situationen.

Idag har jag varit duktig.
Fixat och donat på mitt rum.
Betalat tillbaka skulder till mamma och pappa.
Ja, jag har varit aktiv mest hela dagen idag.
Hyfsat aktiv i skolan tom.
Där hade vi en skojig och intressant diskussion om religion och gudatro.
Det var väldigt intressant.

Jag ska snart lägga mig i min säng och sova gott.
Alldeles strax.

Och jag har, for your attention, inte alls spelat mycket harpan/kungen /spindelharpan idag.
Inte alls mycket.
Det är duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0