Sen du var här.

Är hemma i Malmö nu igen.
Och det känns ... tomt.
Jocke & co. kom ner hit den 29:de.
Sedan dess har jag haft Jocke hyfsat när mig.
Men inte nu.
Nu är han hemma hos sig.
Och jag hemma hos mig.
Ibland suger det här med långdistansförhållande rejält.
När man inser att det kommer dröja lång tid tills man ses igen.
Att det kommer bli många ensamma nätter.
Fördelen med långdisatsnförhållande är dock att när man ses spenderar man mycket tid tillsammans.
Man har tid avsatt bara för partnern.
Det bästa med mitt förhållande är dock att jag har världens bästa pojkvän.
Som jag fick spendera tolvslaget med denna nyår.

Jag ska blogga mer har jag tänkt.
Men det hör inte alls ihop med detta så jag tar och gör ett nytt inlägg.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0