Jag drömmer som jag vill.

Jag orkar verkligen itne blogga.
Förlåt.
Har varit superdålig på det i helgen.
Och vet att jag borde skriva något vettigt.
Men jag orkar inte.
Jag är trött.
Har försökt ge konstruktiv kritik till en text som inte går att förstå alls.
Så det gick itne så bra.
Förutom att jag sa att personen bör ändra den så att den går att förstå.
Jag ska strax stänga av datorn, duscha och sedan gå och lägga mig och sova gott i min säng som jag nu för tiden drömmer en massa i.
Som tusan varje natt.
Men det är lite roligt.
Det är lite lustiga drömmar nu för tiden.
Lustiga som i skumma.
Sånna som man inte berättar om för man fattar inte ens dem själv.

Men
jag ska försöka blogga imorgon eller nåt.
Titta på bilderna han här gör istället.
De är fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0