I'm not feeling very well.

Nu har jag kommit hem från spat jag var på i helgen.
Stack dit igår och kom hem idag.
Väldigt mysigt var det.
Vi gjorde någon behandling där man bastade, badade bubbelpool, smörjde in sig med honung, bastade med ett lakan runt sig och honungen på sig.
Sedan duschade man och peelade kroppen med havssalt.
Väldigt mysigt var det faktiskt.
Även om jag inte är så väldigt förtjust i att sitta i en bastu.
Jag är lite klen när det kommer till värme.
Men det var sköt faktiskt.
Bubbelbadandet var utomhus i en 39 gradig bubbelpool under klar himmel.
Det var rätt härligt.
Fast jag tror att det nog var lite dumt också.
För iddag har jag ont i halsen och mår lite kasst.
Känner mig allmänt risig.
Ska jobba om några timmar också, ågot jag inte ser fram emot när jag mår såhär.
Käner mig febrig fastän jag inte alls är varm.
Skumt.
Så nu ska jag bara vila.
Och försöka röja lite på rummet.
För Jocke kommer ju nu i veckan och då ska det inte se ut såhär.
Även om han har sett mitt rum stökigt så skäms jag över att visa det för folk.
Och ja, Jocke kommer i veckan!!!
Det ska bli underbart.
Saknar honom som tusan.
Och igår var det vår åttamånadersdag.
Och jag klantade mig så att vi inte kunde träffas då.
Åtta helt underbara månader.
Jag längtar så otroligt till när han kommer ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0