I don't care.

När jag sitter själv på mitt rum sjunger jag ibland.
Inte som att jag gör det ofta men det händer lite då och då.
Ibland hittar jag låtar som jag faktiskt kan sjunga emd till.
Det kanske inte är helt rent men det låter hyfsat.
Tror jag iaf.
Ibland, sällan, tycker jag tom att det låter ganska bra.
(Jämfört med vad iof.)
Nu har jag igång en låt som ger mig väldigt bra minnen.
Den är lite tvåkänslig.
Som i att den både ger mig en jättemysig känsla och bra minnen.
Samtidigt som den gör att jag hatar avstånd mer och mer.
Men hur som helst blir jag ändå ganska glad av den.
Så glad att jag började sjunga lite tom.
Strax därefter slutade jag.
Det lät så in i helvete falskt.
Riktigt illa.

Jag vill kunna sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0