What's my thing.

SItter här hemma hos Jocke och tittar runt på lite bloggar.
Jocke sitter och håller på med skolgrejs som han snart skulle ta en paus från tror jag.
Jag vill mysa.
Men till dess sitter jag och tittar på Miami ink och tittar på bloggar.
Det fick mig att fundera lite.
I en av bloggarna är det en tjej som kan rita sjukt snyggt.
I en av bloggarna är det en kille som kan skriva riktigt inlevelsefullt.
I en av bloggarna är det en tjej som är duktig på mode.
I Miami ink är det killar som är sjukt duktiga på att rita och tatuera.
Det gjorde mig lite avundsjuk.
Jag vill också ha en talang.
Något som jag är riktigt riktigt grym på.
Något folk blir imponerade av.
Det hade varit häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0