Today is gonna be the day.

Idag har jag haft öförberett fysikprov.
Vi visste att vi skulle ha det någon dag men inte när men idag kom det.
Lite skönt är det att ha haft det nu.
Och det kändes som att det gick bättre än de flesta andra fysikproven.
Vi fick använda oss av anteckningarna och jag hade faktiskt fört ganska bra anteckningar nu.
Och jag hittade tom de jag var av med.
Sen att jag inte hann hela provet är lite surt.
Den sista hann jag inte alls med och den näst sista hann jag bara halva på.
Men det måste Ullis väl förstå att jag inte gjorde med vilje?
Jag gjorde faktiskt allt annat ganska väl.
Jag hoppas bara att det visar sig att jag fick bra resultat på det också.
Det behöver jag verkligen då jag aldrig säger ett knyst på lektionen eftersom jag typ inte har fattat nåt alls.
Förrän nu.
Nu fattar jag ändå lite.
Det är lite skönt.
För på måndag måste jag kunna förklara hur en motor funkar.
Så det ska jag plugga på i helgen.
Kul va?

Sedan hade vi vår idéhistorieinlämning idag också.
Det är skönt att ha lämnat in den och veta att nu är den klar.
Kanske får göra någon/några ändringar efter slutseminariet men det är nog inte så stora.
Det hoppas jag inte iaf.

Så idag ska jag njuta lite av att inte ha så mycket att göra.
Idag ska jag nog tom kolla lite på tv utan att känna mig stressad för att jag inte pluggar.
Sen har jag en hel del att plugga på i helgen men det får jag ta då.
Kanske räknar jag lite matte idag om jag är duktig.
Jag får se.
Och jag är lite nöjd just nu över att jag faktiskt har pluggat en del nu denna terminen.
Det är bra.
Och då blir Jocke inte lika stressad när han pratar med mig.
(Vilket är väldigt gulligt att han blir.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0