Things aren't so bad.

Det retar mig som tusan.
Jag har, som ni antagligen har märkt, blivit sjukt beroende av Stephen speaks musik.
Det är något med deras låtar som gör att jag fastnar för dem alla.
Och kan lyssna på dem hur mycket som helst.
Problemet är dock att jag inte alls kan fixa dem till min dator utan jag måste hela tiden vara inne på deras sida på myspace för att lyssna på deras musik.
Där har de iaf en hel del låtar som tar ett litet tag att lyssna igenom.
Bättre än mina patetiska försök att lyssna på låtarna på youtube.
Det var mest bara störigt när det var youtube som gällde.
Men helst önskar jag att jag hade haft låtarna på min dator.
Kanske blir de större i Sverige snart så att de blir enklare att få tag på.
Tills dess får väl myspace duga.
För inte kommer jag låta bli att lyssna på dem för att de är svåråtkomliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0