That's the way it is.

Jag vet, jag är superdålig på att blogga nu för tiden.
Jag orkar helt enkelt inte.
Har för lite tid också känns det som.
Och sitter generellt ganska lite vid datorn.
Vet inte vad jag gör med min tid egentligen.

Ikväll ska jag ut.
Först ska alla samlas hos My och sedan ska det ut och firas.
!00 dagar till studenten och Isak blir 18!
Det är värt att fira.
Jag skulle vilja fira med Jocke idag också.
Men han är iväg på turné så det är lite klurigt.

Min telefon har gått sönder föresten.
Den yttre displayen är helt konstig och man kan inte se alls vad det är på den.
Skitskumt.
Så imorgon ska jag in till telenor och klaga.
Och kräva att de lagar den.
Fast jag hoppas lite att ag kan få en ny istället för min är lite sliten så en ny hade varit nice.
Men det vet jag inte om jag kan få.
inte ens om jag ber snällt tror jag jag får det.
Men men, så kan det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0