Take hold of your heart.

Jag är en sjukt komplicerad person som inte ens jag förstår mig på.
Jag börjar se mönster men anledningen till vissa saker förstår jag inte.
Som att jag när jag är trött kan bli nere och tårögd av ingenting alls.
Jag är helt enkelt övertrött tror jag.
Men jag borde verkligen plugga matte.
Provet imorgon kommer nog inte gå så bra som jag hoppas på.
Ändå är jag lite glad för tillfället när det kommer till matte.
För jag fick mvg i matte D tack vare hemtentan som gjordes förra terminen och jag fick reda på resultatet på idag.
Det gjorde mig väldigt glad.
Oh det spelar egentligen ingen roll vad jag får för betyg i matte E då det ändå inte kommer räknas med i snittet.
Vilket är sjukt störigt.
Men men.
Nu ska jag försöka göra iordning allt till min Skarafärd som bär av imorgon.
Och sedan ska jag väl räkna lite jobbig matte också.
Och sen, sen ska jag verkligen gå och lägga mig.
Helst tidigt också då det nog hade varit väldigt bra för mig.

Idag var jag btw. läppstiftansvarig i skolan.
Jag blev den som kunde ta på läppstift på pojkarna bäst så jag tror att jag satte på en fem pojkar läppstift idag.
Ritkigt rosa sådant.
Men det var ju tävling om snyggast läppar trots allt.
Och pojkarna såg ju väldigt roliga ut i det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0