Seasons of love.

Kom att lyssna på Rent-musik efter att ha ätit min semla (det är fettisdagen idag så att ni vet).
Och kalla mig töntig eller vad ni vill men det var något speciellt.
Jag har inte lyssnat på musik från Rent på riktigt länge nu.
Av olika anledningar.
Men så fort jag hörde första låten gav det mig en speciell känsla.
Rent är en musikal som nog alltid kommer vara speciell för mig.
Ge mig en speciell känsla.
Det går inte riktigt att förklara varför.
Heller inte hur den får mig att känna.
För att för mig är Rent så mycket mer än en musikal.
Det som hände runtomkring mig när jag såg den för första gången gjorde att jag kände extra mycket för den.
Alltså handlar det inte om att jag är något väldigt stort fan av Rent egentligen.
Det handlar snarare om vad den gör för mig.

Rent gör mig nere på ett bra och skönt sätt (om någon förstår vad jag menar med det).
Jag känner mig lite mer förstådd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0