Nu är jag.

Igår och idag har jag varit så sjukt trött.
Tröttheten slog mig igår när jag kom hem vid ett och har hållit i sig.
Jag har ont i huvudet så trött jag är.
Det är skitstörigt.
Och jag sover inte för lite heller.
Sov nog nio timmar inatt iaf.

(Om vissa bokstäver skulle försvinna mer än vanligt nu så beror det på att jag rensade mitt tangentbord för en vecka sedan eller något och när jag sedan satte på mina tangenter igen så vill vissa inte funka riktigt som de ska. Jag och teknik som vanligt.)

Om en halvtimme ska jag åka iväg till min fyra timmar långa högskoleprovsförberedande kurs.
Och sen ska jag hem och sova.

Nu måste jag fixa en grej i skolan dock kom jag på.
Skriver kanske mer sen om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0