Work.

Igår var det mycket att göra på jobb som vanligt en lördag efter lönen.
Speciellt när det börjar närma sig jul.
Jag jobbade kväll och vi var full styrka vilket var skönt.
Jag var på allmänt bra humör och bättre blev det efterhand som tiden gick.
För jag hade världens härligaste gäster.
Supertrevliga och pratsamma och såna som jag lätt hade kunnat ta en stol till deras bord för att bara prata lite.
Ett bord med gäster var extra trevligt men allmänt hade jag superhärliga gäster igår.
Så jag blev ännu gladare och skrattade och skämtade med de flesta av gästerna.
När jag hade stått och pratat lite med ett av borden så gick jag förbi typ chefen (han är väl vicechef typ).
Då utspelades ett rätt roligt samtal. Bakgrundsfakta som behövs är kanske att han tidigare under kvällen hade frågat om jag tyckte att han var störig och jag svarade "Mm!" på fullaste allvar.

Chefen: Vad du bara har trevliga gäster idag!
Jag: Ja, jag vet, det är jättehärligt.
C: Ja, alla verkar ju glada och pratiga.
J (med skämtsam ton): Men det kanske inte bara beror på gästerna, haha!
C (med allvarlig ton): Nä det är det jag menar, det är nog du som bidrar en del till det.

Kom inte ihåg helt ordagrant det där sista han sa men nåt i den stilen var det iaf. Snacka om att jag blev förvånad när jag hörde det. Det är nog typ den enda riktiga komplimangen jag fått av honom så kommer den bara sådär! Det gjorde mig sjukt glad. Och jag som redan var på toppenhumör!

Haha, vad ointressant inlägg egentligen.
Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0