Trött i benen och ont i fötterna.

Jag är sjukt trött i benen.
Och fötterna är väl inte direkt glada.
Långpass två dagar i rad gör intebenen och fötterna bäst.
Eller ja, nio timmar igår och 10,5 idag.
Men det gör kontot lite gladare iaf.
Nu har jag mindre än en månad kvar på jobb och det känns tråkigt som tusan.
Idag flamsade jag och Sara runt som tusan och jag hade riktigt kul.
Och Alex konstaterade idag att det är lite jag skäms för.
Att det krävs väldigt mycket för att jag ska skämmas.
Och det är väldigt sant.
Nu för tiden krävs det nog väldigt mycket för att jag ska skämmas.
Alltså verkligen skämmas sådär i efterhand också.
Men vad tusan, jag är den jag är och gör jag bort mig så får det väl bli en del av min charm?!
Haha, anledningen till att jag nog inte skäms så ofta är nog för att jag gör bort mig rätt så ofta så då hade det avrit väldigt jobbigt att skämmas hela tiden.

Imorgon är det hotell- och restaurangfest och vi tjejer ska förfesta innan och sedan ut och dansa häcken av oss.
Bokstavligt talat.
Alla på jobb är sjukt pepp inför imorgon och jag tror det blir en toppenkväll!
Det är väl inte alltid man festar loss på en söndag?!

Nä, nu är det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0