Självdiagnos.

Jag tror att även jag har fått en dos av den så härliga influensan såhär i influensatider.
De senaste dagarna har jag mått illa som tusan och magen har allmänt varit helt störd.
Idag har jag dessutom ihållande huvudvärk och varit yr som tusan stundtals.
Nu har jag varit yr i fem timmar och det verkar inte direkt bli bättre.
Det känns som att jag har feber fastän jag inte är ett dugg varmare än vanligt.
Inatt sov jag 12½ timmar och hade lätt kunnat sova mer.
Så något fel är det nog i kroppen.
Och nu när det dessutom är helg och jag var pepp på att dra ut och festa.
Vi får väl se hur det blir med det denna helgen.

Nu ska jag spela tetris eller nåt annat tidsfördrivsspel som den nörd jag är när alla andra lägger sig för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0