Sämre självdiciplin får ni nog leta efter.

Jag städar rummet.
Det ser ut som ett helvete.
Hade velat skylla på jordskalvet inatt (jag kallar det natt, alla andra kallar det morgon) men kan tyvärr inte det.
Det är kläder överallt och saker likaså.
Och jag ska försöka städa undan det.
Grejen med mig är dock att när jag städar mitt rum så tar jag pauser för att kolla nåt nytt på datorn mest hela tiden.
Och sen blir dte någon kylskåpspaus då och då också för att jag, var gång jag blir det minsta hungrig eller sugen på något, får för mig att kylskåpet plötsligt har fått en massa gott i sig.
Och på något sätt hittar man alltid något gott.
Eller för det mesta iaf, annars blir det att man går från kylskåpet med sur min och svär över att det bara finns riktig mat där.

Nä, jag måste verkligen städa undan lite.
Såhär kan det inte se ut ju!
Kan dock lätt konstatera att det första jag hade skaffat mig om jag blev rik hade varit en städerska.
Och en personlig massör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0