Hår.

Färgade precis håret.
Det skulle bli mörkare.
Det blev verkligen mörkare.
Det blev nästan svart.
Lite för mörkt tycker jag.
Men vad kan man göra åt det nu?
För väl prova på livet som nästan svart-hårig nu ett tag.
Kan väl vara kul att prova det också.
Har väl inte så mycket till val i vilket fall som.
Nu är det bara en klippning som fattas.
Men det får det vara någon som kan klippa riktigt som gör.
Typ Felicia.
Måste tjata på henne om att bli klippt.
Kan kanske föresten dra till henne nån dag när hon praktiserar.
Det var ändå lite smart.
Det ska jag nog försöka göra.
Om hon nu vill klippa mig efter att jag har färgat håret på egen hand.
Det brukar hon nämligen inte riktigt tycka om.
Så förlåt om du läser detta Felicia.
Du ska få färga det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0