Flyttblogg.

Jag tror att jag ska skaffa en ny blogg när jag flyttar.
Eller att jag helt enkelt behåller denna men skriver mer i den.
För jag kom på att jag vill hålla folk uppdaterade på vad jag har för mig även när jag är i Danmark.
Nästan mer då för då kommer jag ju inte kunna prata med alla lika mycket.
Så då ska jag nog försöka uppdatera med allt nytt jag hittar på och är med om.
För det lär nog bli en hel del nya grejer.
Men det blir nog så att jag behåller denna bloggen.
Men den ska bli mycket finare och bättre.
Oh, det kanske är dags för ett designbyte då också?!

Föresten så har jag idag lämnat in mitt sista schemaönskemål på jobb.
Iaf för nu.
Min sista dag skulle vara den 17:e skrev jag.
En lördag.
För jag vill kunna gå ut och festa rejält när jag har jobbat mitt sista där då.
Men det är med blandade känslor jag tänker på att jag snart ska sluta där.
För jag har kommit att gilla alla (de flesta iaf) arbetskamraterna väldigt mycket.
Och det känns väldigt konstigt att de ska fortsätta där som vanligt medans jag flyttar och börjar ett helt nytt liv.
Jag pratade med K igåt på jobb och kom fram till att jag ska skriva ut en stor, och då menar jag verkligen stor, bild på mig och sätta upp i personalkorridoren någonstans så att de absolut inte kan glömma mig där.
K skrattade mest åt mig.
Men jag tror att hon ändå inte tyckte det var en sååå dum idé.
Kanske bara lite.

Nä, det känns riktigt konstigt att jag om 1½ månad ska börja plugga igen.
Jag ska börja läsa en massa böcker (på danska tom) och lära mig sakerna inför prov.

Och jag är visst inte folkbokförd i Sverige längre eftersom jag är folkbokförd i Danmark nu.
Då försvinner automatiskt folkbokföringen i Sverige fick mamma reda på idag.
Så nu räknas jag som en "internordisk utvandrare".
Det ni!
Haha.
Nä, nu ska jag nog göra lite armband för jag fick smyckesgrejer på posten igår som jag beställde i söndags.
Det var som en lilljulafton för mig att öppna det paketet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0