All night long.

Igår vad jag ute och dansade.
Jag hade kul som tusan och kände mig snyggare än någonsin förr.
Jag kan ju lätt säga att jag är väldigt nöjd med hårfärgningen nu när jag har vant mig vid att vara mörkhårig när jag kollar i spegeln.
Jag körde på Lucia-stil med glitter i håret vilket var riktigt kul.
Det mest komiska under kvällen var helt klart när vi åkte taxin dit och får hoppa av halvvägs dit eftersom taxin fick punktering.
Hur ofta får bilar punka mitt inne i stan?!
Och hur ofta tar jag taxi?!
Men ja, på nåt sätt hände det ändå oss så vi fick gå sista biten.
Men jag hade kul som bara den och dansade en massa.
Tänkte skriva mer men känner inte alls för det nu.
Skriver nog mer sen istället.
Ska snart ut och hjälpa pappa att byta halvljuslampa på mammas bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0