Sömnig.

Jag åkte faktiskt iväg en runda ikväll.
Blev hämtad av E och F och åkte till J.
Där kollade vi på film.
F somnade.
Sen somnade jag med.
Sen skickade J hem oss för han behövde sova.
Så givande var min kväll haha.
Men jag fick sovit lite extra iaf.

Imorogn ska jag jobba trots att jag egentligen inte skulle ha gjort det.
Men det är bara fem timmar så det är lugnt.
Då får jag en försiktig start igen nu efter semestern istället för att börja med långpass.
För på tisdag ska jag jobba tio timmar.
Segt.
Men pengar.
Och det behöver jag nu när jag ska bli student på riktigt.
Och en massa år dessutom.

Idag har jag kollat på IKEAs hemsida efter grejer jag behöver när jag flyttar hemifrån.
Det är en hel del grejer.
Sånt man inte tänker på.
Som tex potatisskalare och skärbräda.
Men det är rätt kul att titta efter det faktiskt.
Nu ska jag nog kolla runt efter strykjärn och grejer.
Inte för att jag kommer köpa det redan och inte för att jag behöver kolla efter det redan utan helt enkelt för att jag tycker det är kul att drömma lite om vad jag ska ha för grejer.

Jag hittade bla. denna servisen på IKEA som jag gillade.

(Min växt behöver vattnas väldigt mycket. Undrar om den klarar att återhämta sig. Hoppas det för jag gillar ändå den.)

Men ja, nu är det strykjärn som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0