Natt.

Jag har de skummaste dygnsrytmerna nu när jag bara jobbar och inte går i skolan.
Det kommer bli svårt att börja skolan igen till våren kan jag säga.
Nu har jag kommit hem från jobb och varvat ner en aning.
Måste sova snart för jag börjar halv tolv imorgon och jobbar till tio.
Sen ska jag ut och parta med folk från jobb.
Jag vill skaka rumpan.
Det var rätt soft dag på jobb idag så det får gärna vara likadant imorgon.
Det enda som hände var att en gäst sa att en servitris hade slarvat bort hans körkort.
Han tyckte vi skulle bjuda på mat.
Sen hittade han visst kortet ändå.
Det var en skum grej.
Men annars var det en ritkgit bra dag.
Jag hade kul och jag jobbade inte ihjäl mig.
Jag hann tom ta lite småpauser.
Det är ovanligt.

Imorgon vill jag festa och dansa hela natten lång.
Jag vill känna att jag har dans i mina ådror och musik i mitt blod.
I want to be a dancing queen.

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i min säng med nya lakan och grejer.
För idag fick jag bytt det och rensat ut ännu mer kläder.
Det blev nog två svarta säckar med byxor, t-shirtar och tjocketröjor som jag inte ska ha längre.
Och ändå har jag alldeles för mycket kvar.
Men jag har faktiskt handlat väldigt lite kläder i år.
Så jag vette tusan var alla kläder kommer från.

Men men, nu är det natti natti för min del.
Sov gott världen!

Kommentarer
Postat av: Dytte

Du är SJUKT HET.

2008-08-31 @ 20:18:18
URL: http://dytte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0