Meningslös.

Skrev nyss ett ganska långt inlägg.
Om: ingenting alls.
Raderade sedan allt, något jag aldrig annars gör.
Varför?
Jo, jag kände plötsligt att de flesta inlägg jag skriver här i bloggen har en klagande ton på ett eller annat sätt.
Det är inte så jag vill att min blogg ska vara.
Så jag ska försöka låta bli att vara sån.
Så:

Idag hade jag långpass.
Dvs: Jag jobbade mellan tolv och tio.
Men pga vädret hade vi uteserveringen stängd och var därför en massa servitriser inne.
Det var härligt som tusan.
Sånt tycker jag om.
Dessutom var det härlig stämning bland oss som jobbade.
Det gör jättemycket.
Nu ska jag varva ner genom att ligga i sängen med laptopen och strösurfa.

Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0