Hemma igen.

Idag har jag kommit hem från semestern.
Mindre än en timme efter att jag kommit hem stack jag till My för att fira henne.
Vi förfestade och stack sedan ut.
Jag kom hem för 40 minuter sedan så det förklarar väl hur kul det var ute.
Jag skulle stannat hemma.
Nu är jag iaf hemma i min egna säng och ska sova ut här.
I min stora, mjuka, egna säng.
Det ska bli riktigt skönt att sova inatt.

Imorgon är det klassfest men frågan är väl hur det kommer bli med den.
Folk var väl inte mest på och efter ikväll känns det väl öännu segare.
Men jag får se imorgon.

Imorgon ska jag packa ur husbilen och sola lite om det är fint väder.
Jag vill ha fint väder!

Idag handlade jag ett verktygsset som jag ska ha i Odense.
Det var så blommigt och rosa att jag kände att det var för töntigt och fult för att inte köpa.
Pappa tyckte jag skulle köpa det för "Det är så fult så det är ingen chans att någon snor det från dig".
Det känns jätteskumt att flytta hemifrån om bara några månader.

Nu ska jag kolla lite grejer till på datorn och sen ska jag sova.
För jag är tlött.
Och jag har saknat min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0