Borde sova.

Jag borde verkligen sova.
Jag är jättetrött, har tom ont i huvudet av trötthet, men jag känner mig alldeles för stressad just nu.
För ungefär en timme sedan loggade jag in på min inlogning på syddansk universitet av en ren slump (jag hade tråkigt och tänkte att jag faktiskt kunde kolla den för en gångs skull) där såg jag att jag har blivit kallad till att göra ett test, typ som högskoleprovet, nu på lördag.
Och senast tisdag ska de ha några papper på kurser jag läst och läser.
Snacka om stressigt.
Och jag ska egentligen jobba på lördag så jag måste hitta någon annan som kan ta mitt pass.
Iaf under dagen.
Kvällen kan jag hinna med själv i värsta fall.
Men snacka om att jag känner mig stressad.
Och till råga på allt har jag historieprovimorgon på kalla kriget och matteprov på tisdag.
Jag längtar till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0