When you're gone.

Idag var jag jobbig i skolan igen.
Ovanligt va?
Nä.
Jag sover för lite.
Så är det bara.
Och dte vet jag.
Det är lite irriterande det bara.
Att veta att enda anledningen till att hela världens är mot mig är för att jag inte sover när jag borde.
Tänk att folk faktiskt står ut med mig när jag har mina dagar.
Tänk att folk verkligen står ut med mig annars också.
Det är nästan ett under.
Man kanske lär sig att hantera mig.
Precis som man gör med Steph.
Ge henne lite socker och piller så blir det oftast lite bättre senare.
Finns det någon motsvarighet till socker och piller för mig?

Nä, nu ska jag sova.
Så jag fungerar imorgon.
Och Ullis kollade konstigt på mig idag när jag sov i skolan.
Men lärarna kollar konstigt på mig med jämna mellanrum.
Jag är väl helt enkelt konstig lite då och då.
Svårare än så är det väl inte?

Sov gott välden.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0