Timglas.

Jag är sjukt förvirrad nu.
Kan inte komma fram till något vettigt alls.
Står i valet och kvalet hela tiden nu och försöker komma fram till vad jag vill.
Och vad som är bäst.
Jag vet verkligen inte.
Och jag retar mig på det.
Jag försöker komma fram till det men så fort jag börjar närma mig ett beslut är det något som säger att det är fel beslut.
Varför?

Och förlåt.
Verkligen förlåt.
Jag vet att jag är sjukt jobbig.
Att det är extremt irriterande med folk som inte kan bestämma sig.
Jag vet.
Och jag skäms faktiskt för att jag är såhär.
Obeslutsam.
Rädd.
Rädd för att inte veta vad mitt beslut kommer innebära.
Och jag vet, jag är en väldigt duktig på att förstora upp saker.
Göra problem av det som kanske annars inte är ett så stort problem.

Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0