So come as you are.

Nu är jag hemma i Skåneland igen.
Efter en jättemysig helg i Skara.
Jag hade verkligen en supermysig.

Igår var vi ju som nämt i tidigare inlägg på kräftskiva hos Jockes syster.
Jag var ganska osäker när jag kom dit.
Det är lite smått läskigt att gå nånstans där man knappt känner någon.
Men det visade sig att det blev en supertrevlig kväll.
Jag hade verkligen trevligt.
Jag tror att jag kanske chockade folk en aning med min tävlingsinriktning.
Men är det tävling så är det ju.
Men det var skitkul och verkligen en lyckad kväll.
Tror faktiskt att jag blev godkänd av Jockes bror också.
Jag hoppas det iaf.

Men nu är jag hemma igen.
Utan Jocke.
Han följde inte med.
Men kommer förhoppningsvis ner imorgon istället.
Verkligen förhoppningsvis.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0