Round here.

Mitt rum är fortfarande stökigt.
Efter min storstädning i helgen.
Jag måste städa klart det idag.
Mamma är trött på hur mitt rum ser ut.
Och faktiskt är jag också det.
Att jag aldrig slutför saker helt och hållet.
Jag är en lat människa.
Fast det visste nog alla som känner mig redan.
Jag är en oerhört lat människa.
Men det ska bli städat.
Jag hatar bara att ta de sista sakerna på städningen.
De som är de sista för att man inte vet var man ska göra av dem.
Det är nog egentligen mest bara skit också.
Men som jag vill ha kvar.

Ja, jag måste städa klart idag.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller så är du INTE oerhört lat. dö kvinna. du är så jävla o-lat jämfört med mig!

2007-09-12 @ 22:19:55
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0