När du kommer.

Idag var jag på stationen och lämnade min pojkvän.
Det känns alltid lika jobbigt att skiljas från honom.
På det allra mest klassiska romantiska film-viset.
För det känns verkligen som att jag blir tom när jag går från honom.
Det känns som att något fattas.
Dagen har kännts sjukt lång idag.
Och när jag kom hem var mitt rum tomt.
Verkligen jättetomt.
Det suger lite.

Jag märker mer och mer hur jag förändras.
På ett sätt som varken är bra elelr dåligt tror jag.
På ett sätt som man bara gör ibland.
Jag märker hur jag prioriterar olika saker olika mycket.
Hur jag utvecklas som person.
Och det är faktiskt väldigt mycket pga dig.
Tror inte du förstår vad jag menar.
Men det spelar inte så stor roll.
Så länge du vet att du gör mig lycklig.
På ett sätt som jag aldrig varit lycklig på innan.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0