Me against the world.

Igår var inte en bra dag.
Igår gick ingenting bra kändes det som.
Och när jag skulle blogga funkade inte bloggen heller.

Jag måste be om ursäkt till alla som har rört sig omkring mig den senaste tiden.
Jag har varit sur och tvär och allmänt lättretad hela tiden.
Utan att veta varför också.
Och jag har låtit mitt humör gå ut över er.
Förlåt.

Jag har nu gått och blivit sjuk efter att alla har börjat friskna till.
Eller jag tror att jag håller på att bli sjuk iaf.
Det kan förklara mit trötthet den senaste tiden.
Och framförallt den äckliga känsla jag har i halsen nu.
Fick det igårkväll.
Och nu sitter det i.

Så jag ska gå och dricka en massa varmt med socker i för att bränna bort alla eventuella bakterier.
För jag vill inte bli sjuk.
Verkligen inte i helgen.
Inte annars heller för den delen.
Så nu ska jag köra min egna hälsokur.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0