Just as long as you stand by me.


Jag måste bara förklara det.
För er som inte redan har listat ut det.
Jocke, min underbara pojkvän som gör mig så otroligt lycklig, är lite småskum.
Ibland lite mer skum.
Ibland väldigt skum.
Men vet ni vad?
Jag tycker om honom fast hanär skum.
Jag tycker det är charmigt.
Ja, jag tycker om honom precis som han är.
För jag tycker om honom för den han är.
Och faktiskt så har jag börjat vänja mig.
Vid att han är skum.
Jag blir inte lika förvånad nu längre.

Jocke är min alldeles egna favoritskummis.


Kommentarer
Postat av: Dytte

Jag erkände det ju rätt tidigt ändå. Att jag är skum är ett känt faktum i min umgängeskrets också.

2007-09-07 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0