If you leave me now.

Igår var jag ju på 18-års fest.
Min felicia fyller år snartoch det skulle firas.
Pratade med henne idag och han avr väl ganska nöjd med kvällen.
Tyvärr blev det lite bråk och iknande där vilket gjorde att festen tog en lite tråkig vändning.
Men saker och ting löse sig väl hyfsat.
Och allt som allt så sa Felicia att hon var nöjd.
Det är ju ändå huvudsaken.

Jag hade en väldigt trevlig kväll.
Jag och my fick dela med oss av vår glasstraditon.
Dock med smält glass eftersom frysen inte funkade.
Så det var ju inte särskillt gott.
Men men.

Ja, det var väl en ganska lyckad kväll trots allt.

Och Felicia blev glad för min present.
Även om hon blev av med den sen också.
Men det ska vi lösa.
Jag tror faktiskt att hon blev väldigt glad ver den.
För hon gick och berättade för alla om min och hennes deal.
fast på sitt sätt bröt hon ju det när hon blev av med det som gjorde dealet.
Ajabaja Felicia.

Och jag och My fick ätit varma mackor på köksgolvet efteråt.
Även om jag var riktigt trött.

Och Isak konstaterade att vi faktiskt är hans flickor ju.
Och det är vi ju faktiskt.
På det där sättet som inte är lika ofta nu längre.
Det är faktiskt väldigt synd hur vi inte är alla lika mycket nu längre.
Det är som att det är lite nya tider nu.

Fast nya tider är ju också bra.


Nä, nu ska jag titta på tv med mamma och Lucas.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, och sen konstaterade vi att isak är min bitch, det kändes hemskt bra. ;)

2007-09-23 @ 19:36:32
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0