I like you just the way you are.

Det blev ingen filmkväll denna helgen.
Bara för att jag ändrade dag.
Det är lite synd tycker jag.
För jag saknar våra filmkvällar.
Riktigt mycket.
Jag saknar att somna framför tv:n med alla runtomkring som bara skrattar och suckar åt mig.
Jag saknar att ingen kan komma överens om vilken film vi ska se, så att det ibland slutar i att vi tittar på ett inspelat CSI-avsnitt (som för den delen är bland det bästa CSI-avsnitten som gjorts).
Jag saknar att ingen kan planera så att alla kommer olika tider.
Mm, jag saknar faktiskt våra filmkvällar.
Varför slutade vi med dem egentligen?

Kommentarer
Postat av: Steph

Vi ska börja med dem igen. Nästa helg. Det har jag bestämt nu. Och ingen, ingen, får säga emot.

2007-09-30 @ 14:37:07
URL: http://pingvineriburk.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0