Hey sister, go sister!

Jag städar mitt rum.
Verkligen städar.
Har ändrat om i hela bokhyllan och håller på att rensa ut en massa massa saker.
Det tar dock lite tid eftersom jag är skitdålig på att slänga saker.
De kan ju faktiskt komma till användning någon gång.
Eller så finns det ju faktiskt något litet minne i det.
Det är därför mitt rum ser ut som det gör.
Men jag ska försöka.
Jag ska försöka rensa ut allt onödigt skit jag har på mitt rum.
För det behövs.

Det är dock skittråkigt.
Jag går omkring och plockar bland allt skit och lyssnar på Moulin Rouge (Eller hur det nu stavas, jag läste tyska, inte franska).
Men nu är den skivan tråkig också.

Jag ska strax göra fattiga riddare iaf.
För jag är skithungrig också.
Och jag skulle ha fixat fika till när mamma och Lollo kom hem.
Hoppas jag klarar göra attiga riddare bara.
Har aldrig gjort det.
Fast hur kan man misslyckas med det egentligen?
Bränna dem kanske?
Ah, det hoppas vi inte på.
Jag hoppas bara att det är gott.
Har inte ätit fattiga riddare sen scoutlägret när jag gick i typ fyran.
Men jag har för mig att det var gott då.
Ja, det är nog gott.
Det blir en paus från städningen iaf.

Har jag nån gång sagt att jag inte tycker om att städa?
Eller har någon kanske förstått det av att se på mitt rum?

Jag har fortfarande min pyjamaströja på mig dock.
Och det tyder på en hyfsat slapp dag.
Det är bra.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0