Cleaning all that I've become.

ÄR än inte helt klar med rummet.
Men satan vad jag har rensat ut saker.
Onödiga saker att ha på mitt rum.
Onödiga saker för mig att äga.
Och onödiga saker att ens ha.
Jag kanske borde ta en sån här städning en gång i månaden.
Då hade det kanske gått snabbare för var gång.
Men ack vad tråkigt.
Nä, nån gång då och då är bättre.
Jag måste ju fortfarande rensa min garderob på alla gamla, fula kläder som fyller upp den så jag knappt har plats i den.
Ush, kläder är nog det jag är sämst på att slänga.
Jag tänker alltid att jag kan sy om det och göra det snyggt.
Det kan jag kanske.
Men gör jag det någonsin?
Nej.
Så det ligger en massa fula kläder i min garderob som väntar på att bli omsydda.
Det borde det inte göra.
Jag kanske ska bli klar med klänningen jag tänkte ha på kräftskivan också?
Den som praktiskt taget är klar men behöver fixas lite till på bara.
Lite finslip.
Ja, det hade ju varit kul att kunna ha den nästa helg.
Om det är så fint väder då dock.

Jag har bokat biljett dit nu iaf.
Hem får jag se hur jag tar mig.
Men det löser sig nog.
Det brukar det alltid göra.

Nu ska jag äta pizza framför tv:n som en annan tjock amerikan.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0