Can you feel the love tonight.

Det här med mina rubriker till mina inlägg har jag kommit på att de är lite speciella.
För ibland ligger det sjukt mycket tanke bakom dem.
Ofta är det att jag lyssnar på en låt där någon strof funkar in i det jag tänker.
Då får den bli min rubrik.
Ibland är det så att jag har en tanke och då försöker hitta en strof i någon låt som handlar om det jag tänker på.
När jag hittar en sådan får den bli min rubrik.
Men ibland, ibland är jag så okreativ oh töntig att jag skäms lite, för ibland finns det absolut inget bakom mina rubriker.
De är strofer från låtar jag lyssnar på men det är allt.
Jag menar ibland absolut inget med mina rubriker.
De råkar bara vara något som sjungs i någon låt jag lyssnar på för stunden.
Och det är väldigt löjligt av mig.

Men ofta, faktiskt, så menar jag nåt med dem.
Att de är strofer från någon låt som betyder extra mycket för mig just nu.
Som ger mig någon speciell känsla eller dyl.
Så ofta är rubrikerna det enklaste sättet att märka vilken sinnesstämning jag är i.

Det visste ni inte va?

Kommentarer
Postat av: KubxiKubanenKubista - aka KKK

Josse e porrig i natt! tolkar jag det som...

2007-10-01 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0